Današnje generacije djece i mladih uronjene su u digitalno okruženje.
Rasprostranjenost i upotreba digitalnih medija u gotovo svim životnim segmentima, dovela je do toga da djeca sve češće prvi kontakt s pismom i jezikom ostvaruju upravo na taj način, a manje čitanjem knjiga ili pisanjem na papiru.
Međutim, djeca i mladi se često susreću s i poteškoćama u čitanju zbog nedostatka predznanja i pravilne strategija čitanja. U svojoj knjizi „Čitanje: poučavanje i učenje“ autorica Karol Visinko napominje da čitanje s razumijevanjem podrazumijeva niz strategija koje predstavljaju vještine ili načine postizanja razumijevanja teksta koji se čita.
Korištenje tehnologije može stvoriti okruženje za učenje koje djeci i mladima omogučuje uspostaviti veze između onoga što čitaju, sebe, drugih tekstova i svijeta oko sebe.
Projekt je sufinanciran sredstvima Europske unije iz Europskog socijalnog fonda te Ministarstva kulture i medija.