skip to Main Content

BIO TO B 2021

Voditeljica projekta POP-UP poduzetnik, Paulina Križić sudjelovala je s dokumentartnim filmom Biti u rodu s Johnom Malkovichem na Bio to B 2021.

Bio to B | Industry days je događaj koji se organizira svake godine u svrhu poslovnog umrežavanja profesionalaca iz područja audiovizualne djelatnosti. Cilj je promovirati i podržati talijansku i europsku produkciju dokumentarnih i biografskih filmova. Osmo izdanje održalo se u Bologni od 10. do 12. lipnja 2021. godine u sklopu Biografilm festivala. Ovo je i ujedno 17. izdanje Biografilm festivala koje se održalo uživo u Bologni, Italiji od 4.06. do 14.06.2021. godine. U programu je sudjelovala talijanska i međunarodna filmska komisija, producenti, distributeri, festivali i urednici.

Dokumentarni film Biti u rodu s Johnom Malkovichem, redatelja i scenarista Luke Mavretića i scenaristice Valentine Mavretić je odabran za sudjelovanje na pitching labu i pitching forumu. Pitching lab se održao od 17.05. – 22.05.2021. godine online, a pitching forum pod nazivom Bio to B 2021., se održao uživo u sklopu Biografilm festivala u Bologni od 10. do 12. lipnja 2021. godine. Na pitching labu i pitching forumu je sudjelovala voditeljica projekta POP UP poduzetnik Paulina Križić.

 

Pitching Lab se održao od 17.05. do 22.05 online kao prvi dio programa u sklopu programa Bio to B 2021. Tijekom online radionica sudionici su radili na razvoju i usavršavanju svog pitcha kojeg su na kraju morali i snimiti. Mentori radionice bili su Leena Pasanen koja je direktorica festivala te Stefano Tealdi, producent i međunarodno poznati tutor. Timovi odabranih projekata su bili aktivno uključeni u online radionicu gdje se radilo na produkciji videopitcha. Radionica je trajala tijekom ponedjeljka 17.05., utorka 18.05., srijede 19.05. te subote 22.05. Sastojala se od savjeta i prijedloga tutora Stefana Tealdija o tome kako najbolje predstaviti svoj projekt i njegove protagoniste, kako prepoznati ključne točke projekta za međunarodnu privlačnost projekta, kako naglasiti odnos između protagonista, kako potaknuti zainteresiranost publike.

Cilj radionice je bio stvaranje videopitcha za svaki projekt koji kasnije bio prezentiran međunarodnoj publici profesionalaca u Bologni tijekom festivala u razdoblju od 10. do 12. lipnja u sklopu Bio to B Pitching foruma. Za projekte u fazi razvoja trajanje pitcha bilo je predviđeno do 7 minuta, a za projekte u kasnijim fazama razvoja i do 15 minuta.