Home » ODZVONILO JE NASILJU

Centar za kulturne djelatnosti sudjelovao je kao partner Otvorenoj medijskoj grupaciji u provedbi projekta „Odzvonilo je nasilju“ . Pored Centra za kulturne djelantosti, partneri na projektu bili su i: udruga Urban fest Osijek (UFO) i Ekonomska i upravna škola Osijek. Projekt je bio financiran iz državnog proračuna, a financiralo ga je i Ministarstvo socijalne politike i mladih.

Cilj projekta je bio prevencija nasilja među mladima (nenasilno rješavanje sukoba među mladima, edukacije o prihvaćanju različitosti među mladima i dr.) na području Osječko-baranjske županije. U sklopu projekta, snimljena je dramska predstava i kratki video spot koji su učenici Ekonomske i upravne škole osmislili zajedno s glumicom i umjetničkom voditeljicom kazališta Tvornica Lutaka, Petrom Radin. Predstava govori o važnosti međusobne tolerancije i poštivanja, te o važnosti prevencije vršnjačkog nasilja. Učenici su u predstavi pokazali svoje talente poput sviranja, pjevanja, plesanja i crtanja putem kojih su pokazali kako nasilje nije odgovor, a sve s ciljem razvoja i uspostavljanja kvalitetnih odnosa, najprije u školama, a zatim i u društvu.

Na sljedećem linku pogledajte video spot “Odzvonilo je nasilju”: https://vimeo.com/166027811 .

U sklopu projekta izrađena je dramska predstava te priručnik „Odzvonilo je nasilju“. Priručnik sadrži puno korisnih informacija o tome kako učenici i nastavnici mogu utjecati na prevenciju i smanjenje svih oblika nasilja. U priručniku se nalaze upute, fotografije i dojmovi sudionika s edukativnih radionica.

  Jedna od aktivnosti u sklopu provedbe projekta bila je i osnivanje SOS kutka/Kutka tolerancije u pet srednjih škola u Republici Hrvatskoj. Kutak će učenicima škole omogućiti da dijele svoja iskustva i probleme vezane uz vršnjačko nasilje. U okviru kutka nalazi se priručnik „Odzvonilo je nasilju“, DVD sa snimljenom predstavom i video spotom, te kutija u koju učenici mogu ubacivati svoje prijedloge kako prevenirati nasilje te ukazivati na moguće prijetnje i sve oblike nasilja koje školsko osoblje možda nije uočilo.